چقد دلم برا وبلاگ نویسی تنگ شده..واسه اون روزا ک مینوشتم و کلی دوست و رفیق داشتم.
چه بزرگ شدیم همه..چه پر دغدغه...چ سرگرم دنیا...
چ داره زود میگذره ثانیه ها و ساعتها و روزها و سالها و عمرمون..
چ پر شتاب!
هه
التماس دعا
یا علی
من همچنان از خود ناراضی!...ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 1:16
ما را در سایت من همچنان از خود ناراضی! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 1:16